Často kladené otázky

Odkiaľ posielate?

Zasielame z Holandska.

Do ktorých krajín posielate?

Mnohé z našich výrobkov dodávame do celého sveta. Výskumné chemikálie dodávame do celého sveta s výnimkou Veľkej Británie, USA, Rakúska a Talianska. Pred objednaním sa uistite, že produkty, ktoré si vyberiete, sú vo vašej krajine legálne. Nemôžeme niesť zodpovednosť, držať sa zákona.

Ponúkate sledovanie po celom svete?

Áno. Všade, kam posielame, môžeme sledovať balík.

Aké obaly používate?

Používame obyčajné bublinkové poštové zásielky ako diskrétne balenie bez odkazu na výskumné chemikálie alebo Realchems na etikete. Všetko sa posiela ako list.

Aké spôsoby platby akceptujete?

Meny BTC, BTG, LTC, DASH, ETH, Western Union, BNB (Binance), Monero a priamy bankový prevod.

Kde nájdem kryptoadresu, na ktorú chcem poslať platbu altcoinom?

Adresa je vám poskytnutá pri pokladni, použite preev.com na výpočet ceny v eurách. Zaplaťte správnu sumu ihneď po zadaní objednávky, nedoplatky budú pozastavené. Po odoslaní prostriedkov [email protected] odošlite identifikátor transakcie (dlhý kód).

Ponúkate vzorky zadarmo?

My nie. Žiadosti prostredníctvom nášho zákazníckeho servisu budú ignorované. Upozorňujeme však, že každá objednávka nad 75 € dostane darček zadarmo, z ktorého si môžete vybrať pri pokladni.

Zaplatil som a poslal doklad o platbe, ale nedostal som potvrdenie o odoslaní?

Bankové prevody a platby cez Western Union môžu trvať až 5 pracovných dní. Krypto platby sú okamžité, ale ich správa môže trvať jeden deň. Urobíme všetko pre to, aby sme vašu objednávku odoslali čo najrýchlejšie. Vopred ďakujeme za trpezlivosť!

Kedy dorazí moja objednávka?

Závisí to od poštovej služby. Naša prepravná stránka obsahuje podrobné informácie o dodacích lehotách, ako aj ďalšie užitočné informácie, ktoré by ste mali vedieť pred zadaním objednávky u nás.

Čo ak moja objednávka nedorazí?

Ak ste si vybrali možnosť sledovanej a poistenej prepravy, vaša objednávka bude znovu odoslaná, ak nedorazila tri týždne po odoslaní, pokiaľ nebola zadržaná colnými orgánmi. Vaša objednávka nebude opätovne odoslaná, ak bola odoslaná leteckou poštou alebo POSTNLTRACKED. Tieto služby sú na vlastné riziko.

Kde sa nachádza môj e-mail s potvrdením objednávky/odoslania?

Ak ste nedostali potvrdzovací e-mail, skontrolujte svoju schránku nevyžiadanej pošty. Ak ste ho stále nedostali, nemusí zhasnúť, kým nebude vaša platba potvrdená.

Kde je moje sledovacie číslo?

Vaše sledovacie číslo bude pripojené k e-mailu s vašou objednávkou alebo zásielkou, môže pristáť vo vašom priečinku so spamom. Sledovače môžu byť aktualizované až nasledujúce ráno v závislosti od objemu objednávok.

Ako môžem sledovať svoju objednávku?

Svoj balík môžete sledovať online pomocou sledovacieho čísla, ktoré vám bolo poskytnuté prostredníctvom e-mailu.

Pre DHL: https://www.dhlparcel.nl/en/consumer/track-and-trace
Pre POSTNL: https://tracking.postnl.nl/track-and-trace/#/search

Nenašli ste odpoveď, ktorú hľadáte?

Kontaktujte nás priamo! Pošlite e-mail [email protected] alebo použite náš LiveChat.

 

REWARD POINTS
  • Register Your Self and Earn
    10 Points
  • Place The Order and Earn Points Earn 1 Points on every 1.00 spent
  • Refer Link
    Share this link and get a reward on their purchase only
  • Earn on Someone Else Purchasing
    Reward is : 20 Point
  • image
    Apply Points on Cart Total

    Conversion Rule : 1.00 = 25 Point

REWARD POINTS REWARD POINTS
Návrat hore